Anket

WindyCar | Araç Kiralama & Filo Araç Kiralama Hizmetleri | Rent a Car Hakkında ne dediler?

Hakkında ne dediler?

  • Serkan G.
    ibrahim bey sağ olsun geç saatte bile yardımcı oldu
  • Mustafa H.
    windycar harem şubesi çalışanları samimiydi tekrar kiralarım
  • Menşure T.
  • Halil Ç.
    araç beklediğimden daha temiz çıktı memnun kaldım
  • Zeynep K.
    ibrahim ve fatih sayesinde süreç çok rahat geçti teşekkür ederim
  • Tazhmaganbetov B.
  • Eren T.
    fiyat performans olarak gayet iyi bir kiralama oldu
  • Burhan Ç.
  • Hakan A.
Whatsapp Telefon