Anket

WindyCar | Araç Kiralama & Filo Araç Kiralama Hizmetleri | Rent a Car Hakkında ne dediler?

Hakkında ne dediler?

  • Ender A.
  • Tuğçe İ.
    tekrar gelicem
  • Hale A.
    İbrahim bey ve Fatih beyler çok güzel ilgilendiler açıkçası faturamız yanlış kesilmişti onu bile düzelttirdiler. Çok memnun kaldık
  • Muhlis D.
  • Berat D.
  • Erkan A.
    Arkadaşlarınız çok uzman ve yardımcı olmayı seviyor buda memnuniyet için yeterli.Bir sonraki seferde görüşeceğiz.
  • Önder I.
  • Ali P.
  • Yusuf Ö.
    Merhabalar ilk kez firmanızı kullandım teslim alma sürecimden bırakış sürecine kadar her şey kusursuz işledi gayet nazik ve işini bilen insanlar bana yardımcı oldu isimlerini hatırlayamadım benim adıma teşekkür etmenizi rica ederim. Bu güzel deneyim için şirketinize bende teşekkür ediyorum yeni kiralama firmam artık burası oldu umarum kaliteniz bozulmadan devam eder. Yusuf Özdemir
Whatsapp Telefon